MacBook

Hej allihopa!
Jag sitter just nu och leker lite med min nya MacBook som vi fick i skolan idag, superkul! Fast lite annorlunda är det ju, och hittills kan jag säga att jag gillar min MiniPC hundra gånger bättre! Men den här duger till skolarbetet.
Vi hade en 3timmars-genomgång innan vi fick sluta klockan 11.15 och då drog jag och Ida till Donken och käkade.  När jag väl kom hem och slog upp locket på datorn insåg jag att jag inte visste lösenordet till vårt internet här hemma... Så jag fick sitta och leka lite med kameran tills pappa kom hem och fixade lösenordet - nu är det bara att köra på! :))
Ikväll serveras det pannkakor hos farmor och farfar. Tummen upp för det!




Jag och brodern min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0